12 תשובות
כן י"א
אח שלי הקטן ילך מחר לבית הספר, הוא בכיתה ד:)
אני אישית לא אלך כי אני בכיתה ט..
כן
יא
E16
חברה שלי
היא בכיתה יא
כן יא
כן יא
יא חוזרים מחר? אני יא ואמרו לנו אולי
אנונימית
גם אני בכיתה יא ולא מחזירים אותנו בנתיים
יש ויש בתי ספר בכיתות יא שמחזירים ^^
^אוף למה אותנו לא
למי יש כוח לחזור מעדיפה להיות בזום
אנונימית
אחשלי הקטן בכיתה ב כבר מזמן התחיל ללכת
אצלנו בביצפר יש פעם בשבוע שנפגשים בקפסולות (מתחיל מיום ראשון)