4 תשובות
שואל השאלה:
כן ראיתי שאנשים חושבים שזה לא שווה את זה בגלל המשכורות, קושי והיחס של המערכת לחיילים...
אנונימית
כי הדור של היום חכם, הצבא לא שומר עלינו אז למה שנשמור עליו?!
היום להיות בצבא זה חרא

גם היום אין הרבה שרוצים ללכת ללוחמה כי זה לא שווה...הצבא לא שומר על החיילים ובעיקר על הלוחמים.
כמו עם עמית בן יגאל ז"ל שאהב את המדינה ומת בשביל המדינה ואפילו את הבית של המחבל לא הרסו, כאילו סבבה אתם לא רוצים להרוג אותו ?
לפחות תהרסו את הבית שלו!
אבל אנחנו מדינה זבל של פחדנים
זה לא שיש מחזור פשוט עם היה יותר זה תמיד היה טוב יותר
לול זה כול הקטע
לא באנו לשבת שם על חוף הים