10 תשובות
זו רק ההתחלה הכל אפשר לשנות
שואל השאלה:
מאוחר מאוחר, הוא כבר במקום אחר ..
ואני ממשיכה בלחפש אחרים שדומים לו
מאוחר מאוחר, הוא כבר במקום אחר ..
ואני ממשיכה בלחפש אחרים שדומים לו
אנונימית
למה דייט כושל ? מה היה ?
כושל בגללך או בגללו ?
כושל בגללך או בגללו ?
כל אובססיה סופה ריקנות
חחח אל.
אל תחשבי עליו כי עם כמה שהוא היה לא מה שחשבת בחיים לא תמצאי מישו כמוהו
אם את מחפשת מה שאני ממליץ לא לעשות אלא לתת לזה לקרות לבד תחפשי בנאדם שמקבל אותך כמו שאת ושיאהב אותך למרות הכל זה קשה ובתור אחד שהיה בזוגיות במשך יותר מחצי שנה בלי עין הרע שנגמר ברע לא עלינו מבין שזה לא כזה פשוט בהצלחה ותנסי לחשוב עלייך ולא עליו בלי להיות נרקסיסטית זה הכל מותר לך לחשוב ולדאוג לעצמך לגיטימי ככה תשמרי על עצמך
אל תחשבי עליו כי עם כמה שהוא היה לא מה שחשבת בחיים לא תמצאי מישו כמוהו
אם את מחפשת מה שאני ממליץ לא לעשות אלא לתת לזה לקרות לבד תחפשי בנאדם שמקבל אותך כמו שאת ושיאהב אותך למרות הכל זה קשה ובתור אחד שהיה בזוגיות במשך יותר מחצי שנה בלי עין הרע שנגמר ברע לא עלינו מבין שזה לא כזה פשוט בהצלחה ותנסי לחשוב עלייך ולא עליו בלי להיות נרקסיסטית זה הכל מותר לך לחשוב ולדאוג לעצמך לגיטימי ככה תשמרי על עצמך
שואל השאלה:
נורא קשה לי לשחרר ולתת ללכת, אני לא מצליחה לראות את עצמי נכנסת לזוגיות בכללי ..
אני נורא בעייתית בכל מה שקשור לאהבה .. רגשות? זה נורא נדיר שיהיו לי כאלו בכלל, לא היו לי שנים, ולא יודעת אם יהיו בעתיד.. אני פשוט נורא דפוקה בכל אשר נוגע לזה..
לא היה כושל עד לרמות, הוא נורא ביישן ושקט, הוא מעדיף להקשיב מאשר לדבר, היה בו רק טוב כן?
אני הדפוקה פה שוב, הוא היה מדהים, אני פחות.
פשוט, לא הצלחתי להתחבר למי שהוא באמת אחרי שהוא הראה לי מי הוא.
לא הכי הבנו אחד את השני..
הוא ניסה לנשק אותי, אני לא יודעת אם זה טוב או רע
פשוט מרגיש לי כלכך מוזר
נורא קשה לי לשחרר ולתת ללכת, אני לא מצליחה לראות את עצמי נכנסת לזוגיות בכללי ..
אני נורא בעייתית בכל מה שקשור לאהבה .. רגשות? זה נורא נדיר שיהיו לי כאלו בכלל, לא היו לי שנים, ולא יודעת אם יהיו בעתיד.. אני פשוט נורא דפוקה בכל אשר נוגע לזה..
לא היה כושל עד לרמות, הוא נורא ביישן ושקט, הוא מעדיף להקשיב מאשר לדבר, היה בו רק טוב כן?
אני הדפוקה פה שוב, הוא היה מדהים, אני פחות.
פשוט, לא הצלחתי להתחבר למי שהוא באמת אחרי שהוא הראה לי מי הוא.
לא הכי הבנו אחד את השני..
הוא ניסה לנשק אותי, אני לא יודעת אם זה טוב או רע
פשוט מרגיש לי כלכך מוזר
אנונימית
נו אז למה את מוותרת ? אפשר לתת לזה עוד הזדמנות ועוד נסיון .
אם הוא ניסה לנשק אותך זה טוב, כנראה שהוא היה בעניין שלך .
אז זו פשוט ההרגשה הפנימית שלך ? אם את מרגישה פשוט שזה לא זה, זה לא זה והכל טוב
אם הוא ניסה לנשק אותך זה טוב, כנראה שהוא היה בעניין שלך .
אז זו פשוט ההרגשה הפנימית שלך ? אם את מרגישה פשוט שזה לא זה, זה לא זה והכל טוב
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה הוא מרגיש, לא יודעת מה עובר לו בראש.. ולמה הוא ניסה לעשות את זה לעזאזל? אני פשוט מרגישה נורא, מצד אחד אני מנסה להפתח אליו אבל הוא לא מביא לי את האפשרות כי הוא נורא סגור בפני עצמו..
הכל כלכך קל אחותי
אני פשוט מסבכת את זה יותר ולא יודעת איך לעצור את המחשבות הדפוקות שרצות לי בראש
אני לא יודעת מה הוא מרגיש, לא יודעת מה עובר לו בראש.. ולמה הוא ניסה לעשות את זה לעזאזל? אני פשוט מרגישה נורא, מצד אחד אני מנסה להפתח אליו אבל הוא לא מביא לי את האפשרות כי הוא נורא סגור בפני עצמו..
הכל כלכך קל אחותי
אני פשוט מסבכת את זה יותר ולא יודעת איך לעצור את המחשבות הדפוקות שרצות לי בראש
אנונימית
הוא לא היה מנסה אם הוא לא היה בעניין שלך .. את לא חושבת ?
אולי הכל סתם בראש שלך , מדאגות מיותרות
אם הוא ככה סגור, תחשבי עם עצמך אם באלך לקחת אתזה עלייך לחכות שיפתח לאט לאט .. אם יש בניכם באמת חיבור
ואת באמת חושבת יותר מדי , אבל אולי כי דברים לא ברורים לך
את מוזמנת להתייעץ איתי בפרטי אם תרצי חח או שתתייעצי עם מישהו במציאות ואולי דברים יותר יתבהרו לך ..
אולי הכל סתם בראש שלך , מדאגות מיותרות
אם הוא ככה סגור, תחשבי עם עצמך אם באלך לקחת אתזה עלייך לחכות שיפתח לאט לאט .. אם יש בניכם באמת חיבור
ואת באמת חושבת יותר מדי , אבל אולי כי דברים לא ברורים לך
את מוזמנת להתייעץ איתי בפרטי אם תרצי חח או שתתייעצי עם מישהו במציאות ואולי דברים יותר יתבהרו לך ..
תַּחְשְׁבִי שֶׁזֶּה קוֹרֶה לְכֻלָּם, נָכוֹן זֶה מְבָאֵס אֲבָל אֵין מָה לַעֲשׂוֹת. תַּקְוִי שֶׁבְּדֶיְטִים הַבָּאִים יֵלֵךְ טוֹב יוֹתֵר
אנונימי
באותו הנושא: