16 תשובות
הרבה פעמים בפעם הראשונה זה ממש כמה טיפות ואז מפסיק חכמה זמן וחוזר
אממ זה נראה מוזר בפעם הראשונה אם יורד לך דם כנראה שזה זה אז מזל טוב
שואל השאלה:
שניה אני בלחץ וכל הבית ישן מה לעשות?
שניה אני בלחץ וכל הבית ישן מה לעשות?
אנונימית
מזל טוב!
לכל אחת זה אחרת, תספרי לאמא והיא תגיד לך מה לעשות..
לכל אחת זה אחרת, תספרי לאמא והיא תגיד לך מה לעשות..
אנונימית
לי בפעם הראשונה היה ממש קצת ואז הפסיק ואז אחרי איזה חודשיים היה לי מחזור רגיל ( כדי שתקבלי פרופורציה מחזור רגיל אמור למלא לפחות חצי מפד ולגמרי טמפון)
כשאני קיבלתי אני צרחתי לאמא שלי שיורד לי דם מהתחת את יכולה לעשות את זה אם בא לך או שתלכי אליה ותגידי לה
עדיף שתלכי ותגידי לה (;^
^כן כנראה חחח
שואל השאלה:
שנייה אבל איך זה נראה בהתחלה? כאילו היה לי פשוט מלא דם על הנייר וזה ממש הפחיד אותי כי אף אחד לא סיפר לי איך זה אמור להראות
שנייה אבל איך זה נראה בהתחלה? כאילו היה לי פשוט מלא דם על הנייר וזה ממש הפחיד אותי כי אף אחד לא סיפר לי איך זה אמור להראות
אנונימית
דם רגיל
בהתחלה יש הפרשות חומות, ואז לאט לאט הדימום בא.
(ככה לי זה היה)
(ככה לי זה היה)
מזל טובב
בהתחלה יש הפרשות חומות, ולי אחרי שעה הגיע המחזור. יש לי חברות שהגיע להן אחרי כמה ימים המחזור .
בהתחלה יש הפרשות חומות, ולי אחרי שעה הגיע המחזור. יש לי חברות שהגיע להן אחרי כמה ימים המחזור .
שואל השאלה:
תקשיבו היה לי ממש דם בהתחלה ועכשיו כאילו אין כולם רק קצת הפרשות חומות מישהי יודעת למה?
תקשיבו היה לי ממש דם בהתחלה ועכשיו כאילו אין כולם רק קצת הפרשות חומות מישהי יודעת למה?
אנונימית
זה בסדר זה לא סדיר בהתחלה...
אנונימית
זה בסדר,
לכל אחת זה מגיע שונה .
בהתחלה זה לא סדיר
ולכל בת זה שונה .
לכל אחת זה מגיע שונה .
בהתחלה זה לא סדיר
ולכל בת זה שונה .
באותו הנושא: