28 תשובות
יש שחורים גזענים, נפלת פה.
שואל השאלה:
וואלה?
וואלה?
אנונימית
יש שחורים גזענים חחח ולסביות הומופוביות יאו יש את הפרק של דוקטור פיל על השחורה שאומרת שהיא לבנה
יש שחורים גזענים-_-
זה קיים יש לי כאלה בכיתה זה שילוב של שוביניסטיות הומופוביות גזעניות וביציות או בקיצור סיוט חיי
חינוך
שוביניסט זה מישהו שהוא בעד שלא יהיה שוויון זכויות בין הנשים לגברים, אז אם אישה שוביניסטית כנראה היא רוצה שיהיו לה יותר זכויות מגברים
אנונימי
שואל השאלה:
כל אלה שאומרים שיש שחורים גזענים סבבה הבנתי ולא עניתם לי על השאלה
כל אלה שאומרים שיש שחורים גזענים סבבה הבנתי ולא עניתם לי על השאלה
אנונימית
לאדעת זה ממש מוזר, אבל זה קיים.
זה לא שהן שוביניסטיות, פשוט מגיל קטן חינכו אותן שבנות צריכות לנקות וגברים צריכים לעבוד.
שנשים צריכו להיות עדינות וצייתניות וכו'.
וכשהן רואות נשים נגיד שמשחקות כדורגל, או שלא מנקות זה נראה להן מוזר...
זה לא שהן שוביניסטיות, פשוט מגיל קטן חינכו אותן שבנות צריכות לנקות וגברים צריכים לעבוד.
שנשים צריכו להיות עדינות וצייתניות וכו'.
וכשהן רואות נשים נגיד שמשחקות כדורגל, או שלא מנקות זה נראה להן מוזר...
אישה בהחלט יכולה להיות שוביניסטית. אם היא חושבת שהקבוצה שהיא נמצאת בה נעלה יותר מקבוצות אחרות היא שוביניסטית.
אני אניח שהתכוונת לסקסיסטית, זה עובד גם לצד ההפוך. אישה יכולה לחשוב שנשים טובות יותר מגברים.
כנראה שהתכוונת לנשים שחושבות שהן נחותות מגברים... טוב, יש אנשים שחושבים שהם פחות טובים מאחרים. ככה חינכו אותם, זה מה שתמיד אמרו להם...
אני אניח שהתכוונת לסקסיסטית, זה עובד גם לצד ההפוך. אישה יכולה לחשוב שנשים טובות יותר מגברים.
כנראה שהתכוונת לנשים שחושבות שהן נחותות מגברים... טוב, יש אנשים שחושבים שהם פחות טובים מאחרים. ככה חינכו אותם, זה מה שתמיד אמרו להם...
שואל השאלה:
אנונימי
חח מה לא בסדר איתך חח
אנונימי
חח מה לא בסדר איתך חח
אנונימית
יש שחורים שגזענים כלפי לבנים למרות שזה הפך להיות דבר לגיטימי לפחות במדינות שבהן שחורים הם מיעוט. ואיך זה אפשרי? חינוך מההורים. חלק מהנשים הדתיות שפגשתי הן שוביניסטיות.
היא פשוט מאמינה בזה
זה כמו ששחור יכול לא לאהוב את הצבע שלו ולהיות גזען ולעשות ניתוח לשנות את זה
זה כמו ששחור יכול לא לאהוב את הצבע שלו ולהיות גזען ולעשות ניתוח לשנות את זה
כמו שיש גברים פמניסטיים, יש נשים שובניסטיות.
ותודה לאל שיש.
ותודה לאל שיש.
שואל השאלה:
למה תודה לאל שיש?
למה תודה לאל שיש?
אנונימית
אולי כי אני אוהב כאלה?
אולי כי אני לא אוהב פמניסטיות?
לא קשה במיוחד להבין.
אולי כי אני לא אוהב פמניסטיות?
לא קשה במיוחד להבין.
איזה מגניב זה לאהוב נשים שחושבות שהן פחות טובות מגברים
שואל השאלה:
חח אוקיי לא צריך לתקוף
חח אוקיי לא צריך לתקוף
אנונימית
לא התיימרתי להיות מגניב, זה מה שאני אוהב שב/י בשקט. ^^
מקווה בשבילך שאתה לא באמת בן 17 ועם הדעות האלה כי אם כן, מצפים לך חיי חברה כושלים והסיכוי שתמצא בת זוג נמוך.
ותודה לאל על זה.
ותודה לאל על זה.
בסדר, מתנצל.^^
לא ביקשתי את עצתך.^^
חיי החברה שלי מלבלבים, ותתפלא, לא חסרות שובניסטיות כיום.
ועכשיו להתראות, אנשים שלא מוכנים לעכל את העובדה שיש אנשים אחרים עם דעות שונות משלהם.
טוב אחי בהצלחה לך למצוא חברה
הייתה כבר, שלוש שנים, אבל טוב.
עכשיו באמת להית'
עכשיו באמת להית'
א. אף אחד לא הציע לך כלום
ב. אני בספק
ב. אני בספק
יש שחורים גזענים.
שובניזם זו הורדת זכויות מהמין השני, יש כזה דבר גם שובניזם נגד גברים. לדוגמא שפחות מאמינים לנו לגבי מקרי אונס ויותר זמן בצבא.
גזענים יכולים להיות גם נגד לבנים.
שובניזם זו הורדת זכויות מהמין השני, יש כזה דבר גם שובניזם נגד גברים. לדוגמא שפחות מאמינים לנו לגבי מקרי אונס ויותר זמן בצבא.
גזענים יכולים להיות גם נגד לבנים.