2 תשובות
אמאלה את מנגנת בגיטרה?
אני מנגנת בפסנתר ובאלי גם
שואל השאלה:
כן, פעם הצלחתי לנגן את ההתחלה ושכחתי איך עשיתי את זה
אנונימית