29 תשובות
הוא יוצר מדהים וממש לא אוברייטד. לא מבין איך את יכולה להגיד את זה. ולמען האמת, קנו סדרות שלו בחו"ל וגם נטפליקס עשתה גרסה של החממה, אז כן.
שואל השאלה:
איזה סדרות שלו קנו בחו"ל חוץ מהחממה? ^
חוץ מזה הגרסת בנטפליקס של החממה גרועה
איזה סדרות שלו קנו בחו"ל חוץ מהחממה? ^
חוץ מזה הגרסת בנטפליקס של החממה גרועה
אנונימית
נכון הגרסה של נטפליקס גרועה, רק המקור מדהים.
הכי גרוע? שמעי לא חסר זבל בחוץ יש יוצרים מזעזעים הוא לא גרוע
גם אני לא אהבתי החממה אבל זו סדרה שממש הצליחה וקנו ממנו אותה והוציאו גרסה באנגלית
גם אני לא אהבתי החממה אבל זו סדרה שממש הצליחה וקנו ממנו אותה והוציאו גרסה באנגלית
שואל השאלה:
מה כזה טוב בחממה?
העלילה חוזרת על עצמה כל פעם וזה לא מקורי בכלל
מה כזה טוב בחממה?
העלילה חוזרת על עצמה כל פעם וזה לא מקורי בכלל
אנונימית
מה חוזר על עצמו?
שואל השאלה:
כל העלילה?
כל העלילה?
אנונימית
שואל השאלה:
וגם יש יותר מדי רומנטיקה ואני שונאת את איך שישראלים מתנהגים כיום
וגם יש יותר מדי רומנטיקה ואני שונאת את איך שישראלים מתנהגים כיום
אנונימית
לא מסכים איתך בכלל.
שואל השאלה:
בוא תגיד את הדעה שלך אחי
בוא תגיד את הדעה שלך אחי
אנונימית
אמרתי-_- אני חושב שהוא יוצר מאוד מאוד טוב.
שואל השאלה:
תסביר
תסביר
אנונימית
מה יש להסביר? אהבתי מאוד את הסדרות שלו, אפילו קנו ממנו את החממה, ופשוט סדרות מצוינות שכיף לראות אותן כל פעם מחדש
שואל השאלה:
רק ילדים קטנים אוהבים את החממה
רק ילדים קטנים אוהבים את החממה
אנונימית
ראיתי את זה כשהייתי יותר קטן, אבל עדיין זה נוסטלגיה וזה עדיין מעניין. ואני גם די ילד קטן, בן 13. זה סדרות שמתאימות בעיקר לגילאים האלה... הם מעולות בז'אנר שלהן
שואל השאלה:
פעם ראשונה אני שומעת מישהו בן 13 מודה שהוא ילד קטן
כל הכבוד תמשיך ככה!
פעם ראשונה אני שומעת מישהו בן 13 מודה שהוא ילד קטן
כל הכבוד תמשיך ככה!
אנונימית
חחח מה אכפת לי, הכי כיף להיות קטן, אבל רק מעצבן שמייחסים לזה תכונות כמו טימטום או דברים אחרים או למשל משתמשים בזה כטענה ללמה אני טועה.
שואל השאלה:
אבל אחי עד גיל 14 כולם מטומטמי*
אבל אחי עד גיל 14 כולם מטומטמי*
אנונימית
אחרי האמירה הזאת אני מבין שאצלך התקופה התארכה גם אחרי גיל 14
שואל השאלה:
ואת באמת חושבת שמישהו אמריקאי ייחקה יצירה ישראלית? ^
חוץ מזה שזה לא נכון הקומיקסים של אקדמיית המטרייה יצאו לפני
ואת באמת חושבת שמישהו אמריקאי ייחקה יצירה ישראלית? ^
חוץ מזה שזה לא נכון הקומיקסים של אקדמיית המטרייה יצאו לפני
אנונימית
מה הקשר החממה לגאליס
גאליס זה כל מיני דברים על טיבעיים וכאלה
גאליס זה כל מיני דברים על טיבעיים וכאלה
אנונימית
שואל השאלה:
רואים שהחממה זה חיקוי של גאליס נו באמת
וגם בהחממה קרו דברים על טבעיים אבל מסוג שונה
רואים שהחממה זה חיקוי של גאליס נו באמת
וגם בהחממה קרו דברים על טבעיים אבל מסוג שונה
אנונימית
החממה לא חיקוי של גאליס, זה גם פי אלף יותר טוב החממה.
בואי תפרטי חוץ מלהגיד "רואים שזה חיקום של גאליס"
ואת לא חייבת לסים לעצמך פלוסים את יודעת
ואת לא חייבת לסים לעצמך פלוסים את יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
נו באמת
גאליס זאת סדרת נוער והעלילה בה היא שיש מחנה עם ילדים ושיש שם מישהו חכם ומישהי חכמה בין היתר והכול שם רומנטי כזה ויש שם 2 מועדונים
החממה זה כמו גאליס רק שבהחממה זה בית ספר ו... אתם יודעים את השאר
נו באמת
גאליס זאת סדרת נוער והעלילה בה היא שיש מחנה עם ילדים ושיש שם מישהו חכם ומישהי חכמה בין היתר והכול שם רומנטי כזה ויש שם 2 מועדונים
החממה זה כמו גאליס רק שבהחממה זה בית ספר ו... אתם יודעים את השאר
אנונימית
זה גם יצא באותה שנה, ליצור סדרה לוקח הרבה יותר משנה
את כרגע דיברת רק על הבסיס
כל שאר הסדרה זה שונה לחלוטין
כל שאר הסדרה זה שונה לחלוטין
אנונימית
כן...
שואל השאלה:
חח ממש
חח ממש
אנונימית