6 תשובות
תגידי שיש לך התקף חרדה
תעשי כאילו את ממש מתקשה לנשום וכאילו את בוכה
תעשי כאילו את ממש מתקשה לנשום וכאילו את בוכה
אחותך יכולה לעשות לה סצנה? כן זה יסתיים דיי רע אבל לפחות משהו...
שואל השאלה:
איזה סצנה? מה לעשות
איזה סצנה? מה לעשות
אנונימית
שאחותך תתבכיין לה כזה שהיא רוצה הבייתה. או שתגיד שהיא לא מרגישה טוב
התקף חרדה או כאילו את חולה
את לא מרגישה טוב ויש לך סחרחורות שאת קמה וכמעט נופלת.
אם תבוא שלא תתעצבן שתראה שקר ;)
אם תבוא שלא תתעצבן שתראה שקר ;)
באותו הנושא: