5 תשובות
שואל השאלה:
הוא נפרד ממני הוא לא רוצה שניפגש :(
הוא נפרד ממני הוא לא רוצה שניפגש :(
אנונימית
לאא אוף אם תרצי לדבר בכיף אני מצטערת בשבילך
אנונימית
תאפי משהו ותלבשי משהו יפה
תלבשי חולצה יפה וגינס
תביאי כן עוגיות זה סבבה
ואל תלחצי ותרגישי בנוח
תביאי כן עוגיות זה סבבה
ואל תלחצי ותרגישי בנוח
אנונימית
לא להילחץ, תיהי את ותתלבשי איך שאת מתלבשת בכללי.
עוגיות זה סבבה :)
עוגיות זה סבבה :)
באותו הנושא: