4 תשובות
כי רוב האנשים לא נורמלים
אם את שואלת אותי, אין כל כך צורך. קיימים כל כך הרבה דברים אחרים משמחים ומרגשים יותר משיחה פנים מול פנים עם בנאדם. משום מה מלא דברים פשוט עודדו ירידה של שיחה נורמלית בין שני אנשים. זה כל כך הרבה גורמים משולבים.
כי ההיום כבר העולם היה דפוק
כי טלפונים
באותו הנושא: