11 תשובות
זה לא יהרוס נו באמת, תסגרי איתם את הפינה, תבקשי סליחה, תגידי מה שהם רוצים לשמוע וזהו.
למה כל המשחקים האלה.
ומה עשית בדיוק? זה לא הוסיף לך כבוד או עזר לך להשיג מה שבקשת מהם
xm1
חחחייח הכל בסדר, פשוט תקחי מים...מה הבעיה?
אני בןכה זה פשןט אני
פשוט לכי לקחת מהר בלי להסתכל לכיוון זה לא יהרוס
שואל השאלה:
אם הייתם שומעים איך הם כועסים עליי עכשיו אני ממש לא יוצאת החוצה לשמוע עוד הטפות מוסר שלהם כשהפעם אני זאת שצודקת
אנונימית
שואל השאלה:
מי אמר שביקשתי מהם משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יהרוס לי עכשיו את מה שעשיתי
אנונימית
לצאת ולשתות
xm1
לול כמות הפעמים שזה קרה לי
אוי זה קרה לי ככ הרבה פעמים לול
פשוט תצאי ותקחי מים מבלי ליצור קשר עין איתם
לכי וכחי את המים כאילו לא איכפת לך...
אנונימית
באותו הנושא: