7 תשובות
את אוכלת שוקולדים או דברים מלוחים כמו פיצוחים?
רופא עור...
לאכול בריא, להחליף מצעים כל כמה ימים, לא לגעת בפנים שלך ולפצוץ פצעונים, אם את מתאפרת תתאפרי במוצרים איכותיים
יש משחה בסופר פארם שהיא די טוב תשאלי את המוכרת
שואל השאלה:
אני ממש מנסה לא לאכול דברים מלוחים או מתוקים
יש לכם רעיון למה מומלץ לאכול?
אנונימית
שמעתי שירקות עוזר אבל באמת עדיף שתבדקי את זה
אני יכולה להגיד שבחיים לא אכלתי ירקות ובגלל האקנה התחלתי לאכול סלט והפסקתי עם מתוקים וירד בשבוע וחצי
כמו כן אולי תתייעצי עם רופא עור תנסי לקחת רואקוטן
אנונימית
גם אני הייתי כזאת כל מה שעשיתי לא עזר וזה מכניס לדיכאון עד שמצאתי תקרם והסבון שעושים תוך שבועיים פנים חלקות!! אם יש לך ממש הרבה אז עד חודש וחצי גג חודשיים אתה חלקה כמו טוסיק של תינוק.
כל האחיות שלי עשו ומודות לי ממש הן חלקות בטירוף כמוני וזה כיף לא לשים מייקאפ ופתאום מרגישים יותר יפים.
שם הסבון לקטופיל, שם הקרם פינס( מכסה שחור זהב שפורפרת שקופה והקרם לבן)
תקני רק קרם בוקר ולילה ואסור לשים סרום זה עושה יותר לחות והרבה לחות מביא פצעים.
תשתי הרבה מים ותאכלי יותר ירקות ופחות מתוקים.
תעשי סבון וקרם בוקר וערב לתוצאה מושלמת. בהצלחה!!