7 תשובות
לבן, למרות שהכי עדיף בלי לק
שואל השאלה:
אמאלה אני עושה לעצמי אני לא ככ מוכשרת בשביל זה^
אנונימית
אני לא מתה על לק לבן כי זה רגיל ומעפן אבל מה שבאלך. ואני גם לא מתה על צבעים כההים על הציפורניים כי לדעתי זה לא מחמיא,אבל שוב את לא צריכה להקשיב לי. זאת סהכ דעתי.
כחטל