7 תשובות
לבן, למרות שהכי עדיף בלי לק
כחול
כחולל
שואל השאלה:
אמאלה אני עושה לעצמי אני לא ככ מוכשרת בשביל זה^
אמאלה אני עושה לעצמי אני לא ככ מוכשרת בשביל זה^
אנונימית
אני לא מתה על לק לבן כי זה רגיל ומעפן אבל מה שבאלך. ואני גם לא מתה על צבעים כההים על הציפורניים כי לדעתי זה לא מחמיא,אבל שוב את לא צריכה להקשיב לי. זאת סהכ דעתי.
כחטל
באותו הנושא: