6 תשובות
אין לי מושג
אני לא אשאר בחיים בשביל לדעת
אני לא אשאר בחיים בשביל לדעת
לא יודעים
אין לנו יכולת לדעת.
זו תקופה רחוקה מידי.
זו תקופה רחוקה מידי.
יהיה עולם טוב יותר כי בני האדם יכחדו
אחר לגמרי
מאיפה לנו
באותו הנושא: