4 תשובות
תנקי את המקום שבו את לומדת תפתחי חלון קחי לך שתיה ואיזה משהו מתוק שבי בנוח תשימי את הטלפון על השתק או מצב טיסה ותתחילי ללמוד
למי שרשמה לחיים אין משמעות, אם משהו עובר עלייך כרגע אני פה:)
לחיים יש משמעות, צריך ללמוד איך לנצל את המיטב מהם ולמצוא את הדבר שמעניק להם משמעות.
אל תבזבזי את הזמן, תאספי את עצמך עם כל העצלנות, תפתחי את הספר והמחברת ותתחילי לחזור על תרגילים! את יכולה וזה נטו כוח רצון! בהצלחה.
באותו הנושא: