10 תשובות
תגידי לה שאת לא מרגישה בנוח עם זה ולשתף את הסיפורים שלך עם כל הכיתה אני בטוחה שהיא תבין
תשקרי
לברוח
סתם פשוט תגידי שלא באלך לשתף או משהו
סתם פשוט תגידי שלא באלך לשתף או משהו
אם אין לך אז תמציאי איזה משהו הגיוני..אני תמיד ממציאה כי אני פחות אוהבת ורואה חשיבות בלספר לכולם מה עבר עליי ומתי
אנונימית
או שתחרטטי משהו אמין
או שתגידי לה שאת מעדיפה שלא להשתתף
הכל בסדר, זה שלך.
או שתגידי לה שאת מעדיפה שלא להשתתף
הכל בסדר, זה שלך.
להגיד שאת לא מרגישה בנוח לשתף עם.כל הכיתה תקשיבי ותעזרי לאחרים ואם את רוצה לפרוק לי מוזמנת שלחי פרטי❤
שואל השאלה:
ברור שיש לי^^ אני פשוט אתחיל לבכות את חיי ואתחרט אחריי דקה
ברור שיש לי^^ אני פשוט אתחיל לבכות את חיי ואתחרט אחריי דקה
אנונימית
את ממש לא חייבת לשתף זה שלך ורק שלך והמורים צריכים להבין שאין להם זכות להיכנס לנו לחיים הפרטיים ושהם לא חייבים לדעת את כל הרגשות שלנו
כל יום יש לנו שעה כזאת שמספרים משהו שעבר עלייך רע או טוב אבל דיי חלאס אנחנו לא רוצים לשתף אתכם ברגשות והפחדים שלנו זה שלנו אז שיפסיקו כבר לפלוש לנו למרחב הפרטי אתם לא חייבים לדעת הכל עלינו ואנחנו לא רוצים לשתף על הרגשות שלנו כי זה ממש אבל ממש לא עניינכם!
תשתפי משו מטופש.....ותדברי עם מישהו אחר שאת סומכת עליו
באותו הנושא: