6 תשובות
כן זה הילדות שלי חח
פעם הייתי משחקת בזה המון
שיחקתי מזמן בזה
וואי לפני שנה הייתי מכורה לזה שיחקתי עם הבני דודים שלי כל הזמן
וואי כןן איהז משחק טובב!!