5 תשובות
תעשי מה שבא לך מה את שמה על אחרים
שימי פס ותקני עדיקה למי אכפת ויש שם בגדים מושלמים
התחלתי לשפר את הסטייל משיין ועדיקה
זה רק בגד
המקום שממנו הוא נקנה לא אומר עלייך כלום כל מי שאומרת את זה עלובה ממש והייתי ממליצה לה למצוא קצת חיים
המקום שממנו הוא נקנה לא אומר עלייך כלום כל מי שאומרת את זה עלובה ממש והייתי ממליצה לה למצוא קצת חיים
אני ממש אוהבת לקנות שם כי האתר נוח לי
ואני מאוד מתחברת לפריטים מסויימים משם שהם לאו דווקא בגדים.
וכן נהייתה סטיגמה שיפוטית שמי שקונה מעדיקה היא מושפעת.
תקני מה שאת אוהבת, מה שאת רוצה, מאיזה חנות שבא לך.
כל אלה שאומרים את זה סתם מנסים להראות שהם יותר טובים. מה זה באמת משנה? תתעלמי.
ואני מאוד מתחברת לפריטים מסויימים משם שהם לאו דווקא בגדים.
וכן נהייתה סטיגמה שיפוטית שמי שקונה מעדיקה היא מושפעת.
תקני מה שאת אוהבת, מה שאת רוצה, מאיזה חנות שבא לך.
כל אלה שאומרים את זה סתם מנסים להראות שהם יותר טובים. מה זה באמת משנה? תתעלמי.
באותו הנושא: