4 תשובות
כי כולם ישנים עכשיו אז בקושי כותבים שם
כדי שלא ישלחו לאנשים הודעות על דברים שכבר לא רלוונטים
שואל השאלה:
לא כאילו למה לא רואים הודעות שכתבו לפני יותר שעות ?
לא כאילו למה לא רואים הודעות שכתבו לפני יותר שעות ?
אנונימית
כנראה לא שולחים שם הרבה הודעות
באותו הנושא: