התחברות הרשמה

ליאור זה שם יפה לגבר?

13 בנובמבר 2020, 02:02
שםשמות יפים    
10 תשובות
כן.
P
Pink Bubblegum
יאפ
ו
וילון אמבטיה
זה סבבה
מ
משפחת סימפ סון
שם מושלם
ה
היי ; )
וואי שם יפה
Simba
נחמד אני פחות מתחברת
I
Ibjjnj
כןן לאח שלי התאום קוראים ככה(;
אנונימית
אש אחי
Y
Your sugar daddy
סביר
.
.מכחכחכ
לבן פחות
ג
ג'יי בילזריאן כשף השפי
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השם ליאור לגבר?
לא מבין את הקטע של בחורות שקוראים להן בשם של גברים כמו שי, ליאור, עומר...?
ליאור זה שם יותר יפה לאשה או לגבר?
איזה שם יותר יפה לדעתכם ( לבנות ) ליאור או ליר?
איזה 5שמות הכי יפים: לילך,, נועה, אלין, ליאן, אליאן, קארין, מיה, ליאור, עדן, אבישג,
השם ליאור לבנות נשמע שם גברי?
ליאור ותקווה או ליאור וירדן?
ירדן וליאור / תקווה וליאור ?
האח הגדול ירדן וליאור? תקווה וליאור?
אפש כינוי לשם ליאור? (כינוי מעצבן) תודה.
ליאור זה שם של בן או בת?..