11 תשובות
לעשות באנגים
תצא בלי שאף
אחד שם לב
תתגנב פשוט מהמסיבה ותצא נראלי?
ל לשתות ולא לעשן בעיקר לא סמים אתה צעיר מדי צא משם ולך הבייתה דחוף ותודיע למישהו
פשוט תצא משם מהר
יש לך איך לחזור הביתה לבד?
עדיף לך ללכת ;)
וואו תצא ומהר!!!
ממש מסוכן אני מתחננת שתצא
שואל השאלה:
אני מתכנן לצאת עוד 10 דקות בערך
אל תחכה תצא עכשיו!
שלא תהיה חלילה באיזה מצב של לחץ חברתי או משהו
לך מישם דחוף מילא סיגריות ושתייה אבל סמים זה מוגזם אתה לא בגיל אפילו לשתות זה גרוע ממש עוף מי שם