"חברות" שלי פשןט מטריפות אותי הן כל כך מעצבנות אני ממש עצבנית בגללן
הן תמיד מבקשות ממני לשלוח להם עבודות שיעורים תשובות למבחן ושאני צריכה משהו הן לא עונות , ושאני מחליטה לא לענות אז הן ממש כועסות ואז אני עונה להן.. ונמאס לי פשוט נמאס. עכשיו הייתי צריכה שמישהי תסביר לי מישהו רק תסביר, לא שתשלח את כל העבודה היא שלחה לי "חחחחחח לא" (זה קורה עם 2 בנות) לדוגמא אני שלחתי למישהי עבודה כי היא ממש התחננה ואז שנייה אחרי זה אמרתי לה יש מצב את שולחת לי את העבודה בתנך היא רשמה "פחחחחח לא" ועוד דוגמא היום היה לי מבחן ומישהי ביקשה שאני אשלח לה תשובה לשאלה שלחתי לה ואז ביקשתי גם תשובה לשאלה היא סיננה אותי, היא ראתה ופשוט סיננה. הסיבה שאני לא מנתקת איתן קשר זה בגלל שאנחמו באותה חבורה וגם שאנחנו נפגשות הכל כרגיל . מה לעשות?