8 תשובות
תראה סדרות,
תשחק במחשב,
תקרא,
תדבר עם חברים בפלאפון,
תצייר,
תלמד שפה,
תנוח,
לא חסרים דברים לעשות.

עריכה: סורי, לא שמתי לב.
לצאת לבד, אומנם זה לא כזה מהנה כמו עם חברים אבל אפשר גם למצוא מה לעשות שאתה לבד
וואו אני כל כך מבינה אותך. אני פשוט רואה כל היום זאב צעיר
שואל השאלה:
^^^אני בן
אנונימי
לראות טלוויזיה, לשחק בטלפון/מחשב, לאכול, לישון, לקרוא ספר, לסדר את החדר... או ספורט גם אופציה
שואל השאלה:
חחח מה לצאת לבד מה אני אדבר עם עצמי
אנונימי
גם לי משעמם אתה יכול לדבר איתי
תכין פיצה