7 תשובות
אם אתה בן אז לא ממש לא
לא, זה ממש ממש יפה
^^ אם הוא בן למה ממש לא?אז מה אם הוא בן מותר לו לשים איילינר זה לא רק של בנות זה סתם שטויות שהחברה קבעה אז חאלס.
לך על זה, זה ממש יפה.
אייליינר זה תמיד טוב גם לבנות גם לבנים וגם לכל מה שביניהם
תשים
למה שזה יהיה מוזר, זה מהמם.
למה שזה יהיה מוזר, זה מהמם.
לא,זה יפה בטירוף
באותו הנושא: