6 תשובות
לא הבנתי מה בעיה?
שואל השאלה:
אתם רוכבים בכלל?
איך? כאילו אם יש גשם זה מפריע מאוד, ברמה שאי אפשר?
אתם רוכבים בכלל?
איך? כאילו אם יש גשם זה מפריע מאוד, ברמה שאי אפשר?
אנונימי
לא זה לא כזה מפריע, מה שיותר מפריע זה הרוח אבל אם את רוכבת טוב אז זה לא בעיה
שואל השאלה:
ולא מחליקים מהגשם או משהו?
ולא מחליקים מהגשם או משהו?
אנונימי
עבדתי במשלוחים על אופניים
אם זה נסיעות כמו לבית ספר ואתה יודע שזה נסיעה כמעט כל יום
מגני גשם לגלגלים, מעיל גשם, שקית זבל לכסות את התיק ושהגלגלים יהיו מנופחים מספיק ולא יותר מדי (כשאתה מתיישב הגלגל אמור "להישען" קצת על הרצפה.
אם זה נסיעות כמו לבית ספר ואתה יודע שזה נסיעה כמעט כל יום
מגני גשם לגלגלים, מעיל גשם, שקית זבל לכסות את התיק ושהגלגלים יהיו מנופחים מספיק ולא יותר מדי (כשאתה מתיישב הגלגל אמור "להישען" קצת על הרצפה.
אני רוכב רגיל.
יצא לי כמה פעמים גם לרכוב בשטח בחורף, ואני לא החלקתי.
זה תלוי גם בצמיגים שלך, צריך צמיגים עבים ו"בשרניים".
מה שכן חשוב לשמן את האופניים אחרי רכיבה בגשם סוער.
יצא לי כמה פעמים גם לרכוב בשטח בחורף, ואני לא החלקתי.
זה תלוי גם בצמיגים שלך, צריך צמיגים עבים ו"בשרניים".
מה שכן חשוב לשמן את האופניים אחרי רכיבה בגשם סוער.