3 תשובות
ניראה לי שעדיף קודם מורה ואז לעתיק מהיוטיוב...
למדתי גיטרה דרך היוטיוב אבל בסדר הפוך... קודם למדתי שירים שאהבתי ודרכם הכרתי את האקורדים
אני ממש לא ממליצה ללמוד מיוטיוב.
רוב מה שמראים שם זה זבל ועד שאת לא מגיעה לרמת הבנה מסויימת בנגינה את לא תדעי להבין מה זבל ומה לא.
אם את רוצה לא ללמוד אצל מורה (חבל) אז הייתי ממליצה לך לקנות ספר הדרכה. ככה את יודעת בוודאות שלא מלמדים אותך שטויות.
הבעיה העיקרית בללמוד מיוטיוב זה שאת עלולה להתרגל לטעויות שמראים לך שם, ואז זה פשוט כאב ראש ללכת למורה והוא יצטרך לתקן אותך וללמד מהתחלה.

אבל אם את לא רוצה ללמוד ממש, ואת רוצה סתם לכיף ולהיות "נגנת מדורות" (שזה סבבה לגמרי) אז לא קריטי פשוט תעשי מה שכתבו לך מעל