9 תשובות
תפרקי למישהו שקרוב אליך
יהיה בסדר, כאן בשבילך תמיד אם צריך :)
שואל השאלה:
תודה רבה :((
אנונימית
להבין שהיא לא הייתה רוצה ללכת מהעולם ולראות אותך מלמעלה בוכה כל הזמן,למרות שזה בסדר להיתפרק ולא תמיד להיות החזק
תקחי את הזמן שלך,תכירי אנשים חדשים
שואל השאלה:
היא לא מתה , אנחנו פשוט לא חברות יותר
אנונימית
תפרקי לקרובים שלך, ואחת אחרת תחזור
לפעמים את לא שמה לב שיש לך מכרים שהם כמו החברים הכי טובים שלך
הם תומכים בך ודברים כאלה
אז פשוט לכי אליהם ותפרקי
תקשיבי שגם אני עברתי את זה לא מזמן פשוט בשלב מסוים תביני שאת יכולה להסתדר מצוין גם בלעדיה וזה בעיה שלה והיא הפסידה אותך
שואל השאלה:
רבנו..
אנונימית