12 תשובות
לפעמים בכלל או לא או בלילה או בערב
אין לי באמת שעות מסודרות
DF1
עכשיו
ב11 ורבע כזה..
. למרות שלא משנה מתי אני הולך לישון אני תמיד קם עייף
שואל השאלה:
גם אני עכשיו
אנונימי
2-3 אם זה בזום
אם הולכים פיזית לבית ספר אז 12-1

זה משתנה כל פעם
וואו כבר מלא זמן לא היה לי בצפר ב8
ישנתי כל היום
ארבע חמש כזה (לפנות בוקר)
כשהייתי בבית ספר בסביבות 2-3 בבוקר. לא ממליצה אבל.
מתי שבא ולא הולך לבצפר