4 תשובות
מה זאת אומרת הפסקתם? איך ולמה הפסקתם זה גם חלק מהשאלה שאת צריכה לשאול לפני שאת רוצה לדעת אם כדאי לנסות שוב
מה שהתגובה הראשונה אמרה... בתור בן אני בטוח שהוא יישמח ושאת ממש חסרה לו כמו שאני מרגיש עכשיו אבל אני יודע שהיא לא תשלח לי הודעה יותר בחיים... שיהיה לכם בהצלחה ואני בטוח שהוא ישמח מזה
מתחילים שיחה...
שואלים לשלומו...
מבקשים להיפגש...
נפגשים...
ואומרים לו את זה כמו שיש.
ככל שזה יהיה יותר ישיר ואמין(כמו שזה, תאמרי מה שאת חושבת ואת ההסבר שלך כמו שהוא למה שקרה)
זה מעשה אמיץ...
לא קל. אבל את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי זה(מנסיוני)
תנסי להסביר שאת רוצה לחדש את הקשר
שהיה לכם טוב ביחד
אבל אל תכפי עליו כי זה בסוף החלטה שלו
/..