4 תשובות
גם לי
אהמ,
ציניות היא דרך להתמודד עם מצבים, לפעמים היא הכרחית כדי לפרוק סטרס, ובגיל שלך יש לא מעט סטרס לפעמים.
אנונימי
אני כל דבר הופך לבדיחה מה רע?
מאז ומתמיד העולם ציני