אתם חושבים שהפסיכולוגית באמת רוצה לעזור לי ולא עושה את זה בשביל כסף?
אני תמיד וראה שהיא מקשיבה בפגישות ושהיא עוזרת ולא עושה את זה רק בשביל כסף... והיום סיפרתי לה שחזר לי הדה ראליזציה ושגם עכשיו שאני מולה זה נראה שאני בסדר אבל אני מנותקת וצופה על עצמנו מהצד ואז בכיתי כי זה מפחיד ואמרתי לה שאני מפחדת והיה לה הבעת פנים שכאילו קשה לה לראות אותי ככה וראיתי שהעיניים שלה היו אדומות וכשיצאתי היא אמרה לי "אם את צריכה משהו תסמסי לי". היא אף פעם לא אמרה את זה בסוף פגישה למה רק עכשיו כן? קשה לי לסמוך על פסיכוגים כי היה לי סיפור בעבר עם פסיכולוגית..