5 תשובות
כנראה שאת לא, כמו שאומרים - אין תמונה אין אמונה
אנונימי
כן גם לי אומרים שאני יפה ואף פעם לא יצאתי לדייט היה לי חבר או שיתחילו איתי
אומרים שזה בגלל שהם רואים שאת יפה ומתביישים להתחיל איתך אבל אני לא הכי מאמינה בזה :(
שואל השאלה:
אולי ביגלל שאני חצי דתייה חצי חרדייה?
אנונימית
אני לא חושבת שרק בגלל זה הם ישפטו אותך אני מסורתית
אבל רק בגלל שאת דתייה הם לא מתחילים זה קצת מגעיל
בגלל שאת באזור הזה של הדתיה, כנראה שאת משדרת להם שלא יתחילו איתך.
אגב לא לכולם יש את האומץ לגשת.
וזה שבעינייך את יפה, לא בהכרח אומר שאחרים חושבים כמוך בשביל לגשת.
באותו הנושא: