10 תשובות
ספציפיט על מאדים בספק מאוד
אנונימי
אני חושבת שכן
לא בטוח, יש כל כך הרבה כוכבים ביקום המופלא שלנו שיש סיכוי גבוה שלא, אבל בכוכב לכת אחר אני בטוחה שיש. המסע עדיין ארוך אבל יגיע יום ונמצא חיים על כוכבי לכת אחרים!
האמת שלא יצא לי לחשוב על זה, יש מצב.
למרות שאני חושבת שאם היו כבר היינו מגלים אותם..
לא
כן ברור , מחכה כבר לפגוש חייזר
לא.
אנונימי
מאמינה שכן
עוד כמה שנים נדע יותר ואולי יום אחד נגור שם
ברור! אין מצב שאנחנו היצורים היחידים בכל היקום האינסופי הזה, יש עוד כל כך הרבה יצורים חיים שבני האדם עוד לא פגשו ולעולם לא יפגשו
אממ, עדיין לא מצאנו.
אבל אני בטוח שיש חיים במערכות שמש אחרות ובכוכבים אחרים.