7 תשובות
כן, נקשרת אליו.
שואל השאלה:
דיברנו ואפילו רצינו לפתח קשר זוגי אבל לא הסתדר
אנונימית
אין הגיוני לא הגיוני, כנראה שנקשרת אליו מהשיחות שלכם או משהו אבל תנסי לשחרר, למחוק שיחות לפעצים עושה טוב
כן בעיקרון אבל זה באמת קצת תלוי
להתגעגע לא, לבכות כן.
אנונימי
מה? זה ממש ממש תלוי.
כמה זמן דיברתם
על מה דיברתם
ובעיקר איך.. כי אם לא הרגשת איתו מציאות ועומק לדעתי הוא לא צריך להיכנס לך לראש. את מסוגלת לשחרר