10 תשובות
מה השאלה פה ? מה יותר נחשב?
שואל השאלה:
כן. לדעתך.
אני אישית אוהב יותר את 13
מבחינת מה יותר נחשב יש על זה גם הרבה כתבות
ההכשרה של שניהם מבחינת רמה פיזית דומה

שניהם ברמת סיווג זהה

פשוט ייעודים אחרים
ש13
אני מכיר ורואה אנשים משם וזה פשוט אנשים אחרים וזה מדהים
שואל השאלה:
אם באלכם לפרט למה זה יהיה מעולהה תודה רבה !!
חח מה ראית שונה בהם ממטכל? חוץ מזה שיש להם זימים
סיירת מטכל זו היחידה הכי מובחרת בצהל
בוא נתחיל בזה
שיש עשרות יחידות שקופות שלא אתה ולא אני מכירים שעושים לא פחות ואולי יותר משייטת מטכל שלדג וכו

בנוסף מאיפה הקרצת את זה שמטכל מעל שייטת?