8 תשובות
קני פרינגלס, מסטיק 5, ביסלי... רק אל תגזימי. אוו! ותקני גומי
מלא חמצוצים יש חנויות שזה 3 ב1 והשאר חטיפים קטנים כאלה תגידי אתם באמת אוכלים שם את כל זה?
תפוצ'יפס, גומי, לא שוקולדים, סוכריות על מקל, וגבינה, הרבה הרבה הרבה גבינה.
מקווה שעזרתי.
-אופק ה.
מקווה שעזרתי.
-אופק ה.
לא כדאי לך להוציא כל כך הרבה כסף על חטיפים,
כל החטיפים היום עולים בסביבות העשר שקל אז זה לא נשמע לך לא בריא לאכול בסביבות 25-30
חטיפים בארבעה ימים?
כדאי לך לתת לעצמך גבול של ארבעה חטיפים להיות
כל החטיפים היום עולים בסביבות העשר שקל אז זה לא נשמע לך לא בריא לאכול בסביבות 25-30
חטיפים בארבעה ימים?
כדאי לך לתת לעצמך גבול של ארבעה חטיפים להיות
לא צריך כל כך הרבה. באמת. אם הטיול 4 ימים, אז כל יום בערך 3-4 חטיפים, וגם מתחלקים עם חברים.. אז 70 זה מספיק.. תהני (:
יאוו 4 ימים?!? איזה שווה! לנו היה צריך להיות 3 וקיצרו ל2..
גם ככה בקושיי נוגעים בחטיפים כי לוקחים מכולם חחח אז ביסלי חובה.. במבה אם את אוהבת משהו מתוק איזה קליק.. מסטיק אם בא לך.. (או שתקחי חפיסה שכבר יש בבית ;) דוריטוס
גם ככה בקושיי נוגעים בחטיפים כי לוקחים מכולם חחח אז ביסלי חובה.. במבה אם את אוהבת משהו מתוק איזה קליק.. מסטיק אם בא לך.. (או שתקחי חפיסה שכבר יש בבית ;) דוריטוס
תקני כמה סוכריות ג'לי או גומי או מה שאת אוהבת שזה עד 7 או 10 שקל,
ו2 שקיות של חטיפים מלוחים (דוריטוס\בייגלה\אפרופו\תפוצ'יפס\במבה\ביסלי),
אני הכי אוהבת במבה ואפרופו אבל בחירה שלך.. (:
תקני פרינגלס או אוראו או עוגיות שוקולד צ'יפס, משהו טעים כזה, אני מתה על זה. (:
ותקני קליק או שוקולד אחר אם ישאר לך כסף (:
תהני בטיול ושבת שלום♥
ו2 שקיות של חטיפים מלוחים (דוריטוס\בייגלה\אפרופו\תפוצ'יפס\במבה\ביסלי),
אני הכי אוהבת במבה ואפרופו אבל בחירה שלך.. (:
תקני פרינגלס או אוראו או עוגיות שוקולד צ'יפס, משהו טעים כזה, אני מתה על זה. (:
ותקני קליק או שוקולד אחר אם ישאר לך כסף (:
תהני בטיול ושבת שלום♥
כן באמת. תקני פרינגלס זה שווה.. תקני עוד שניים שלוש חטיפים, סוכריות או גומי או ביחד:)), ומסטיקים. אפשר לקחת קולה לבחילות (פעם מישהו אמר לי את זה לא בטוח שזה נכון ).. שיהיה טיול מהנה!
באותו הנושא: