5 תשובות
לא, זה טבעי לגמרי:)
ללכ אחת יש תקופה כזו. את כנראה קצת חסרת ביטחון או שיש לך ערך עצמי קצת נמוך. את רוצה לראות שאת יפה כל הזמן.
כן זה לא טוב להסתכל הרבה במראה
זה לא רע.
לא, ממש לא
באותו הנושא: