8 תשובות
כן זה הגיוני
נגיד אם מישהו היה מחייב את השכבה שלנו היינו פשוט הורגים אותו
נגיד אם מישהו היה מחייב את השכבה שלנו היינו פשוט הורגים אותו
לא זה לא פייר אסור להם לחייב
לא פייר
לא, זכותך לא לפתוח מצלמה כל עוד את משתתפת ומקשיבה בשיעור.
לדעתי זו ממש חדירה לפרטיות, אבל זו דעתי.
מצטערת בשביל כל התלמידים שמכריחים אותם לפתוח מצלמה:(
לדעתי זו ממש חדירה לפרטיות, אבל זו דעתי.
מצטערת בשביל כל התלמידים שמכריחים אותם לפתוח מצלמה:(
לדעתי ממש לא וגם לא מחייבים אותנו, אם היו מחייבים אותנו לא הייתי נכנסת לזום
הגיוני אם לא היית פעילה בשיעור
כן כי כיאילו לא היית פעילה וראו שאת באמת בשיעור
באותו הנושא: