10 תשובות
אם היא בגיל של לראות תכנים מטרידים בסטיפס אז הכל סבמבה במבה, אם היא קטנה אז לנסות כמה שיותר לשמור עליה.
שואל השאלה:
היא בת 11....
נראה לי זה קצת מוקדם שהיא תיהיה פה
^תגידי לה שממש לא כדאי לה להצטרף לסטיפס
תדמייני מהי יקרה אם היא תיכנס לאחת מתוך אלפי השאלות של:מה לעשות אם אני חרמן
אנונימי
תשני שם משתמש או שתפתחי משתמש חדש או שתשאלי ותעני מאנונימי ותגידי לה שאת כבר לא פעילה או משהו
אנונימית
תחסמי אותהתשני שם ותמונה וביו וקוד
תמחקי לה את האפליקצייה או תחסמי

אם היא בת 11 היא לא יכולה להיות כאן וסטיפס יהרוס לה את התמימות תתארי לך שהיא תיכנס בטעות לשאלות שלא מתאימות לגיל שלה כמו : חרמנ*ת , ס*ס , וכ'ו
רגע איך קוראים לה?
שואל השאלה:
לא זוכרת איך קוראים לב
תשאלי אותה