11 תשובות
אני לא קורא ספרים...
שואל השאלה:
זה שגיבורת הסיפור היא בת זה לא עושה משהו שונה בסיפור, אין חלק בסיפור שבו יש התיחסות ספציפית לזה שהיא בת, פשוט כל הספרים הארי פוטר, פרסי,גקסון, ועד הרבה הם היו על בנים, והרבה ספרים שקראתי כמו בית ספר לטוב ולרע שהם על בנות אכן התפרסמו אבל הרבה פחטת
אנונימית
ההפך אשמח
לא מה למה שיפריע
אני חושבת שזה נורא תלוי בז'אנרים ובתכנים של הסיפור, פחות בגיבור או גיבורה. עשו מחקרים מוכחים שווידאו שבנים מתחברים יותר לאקשן ומתח, בזמן שבנות לדרמה ורומנטיקה.
שואל השאלה:
מעלי^
אבל הסיפור שאני כותבת הוא ממש לא רומנטיקה. אני מתה על ספרי פנטזיה ומתח ואקשן ודרמה, אני פחות מתחברת לרומנים.
ולכן מה שאני כותבת זה ספר פנטזיה
אנונימית
כן אני יודעת. זאת הנקודה. אם הסיפור שלך פחות כבד בז'אנרים שנוטים להיות רלוונטיים לבנות, קהל גברי לרוב לא ירתח מזה^^
למה שיפריע? מה זה משנה? כל עוד הדמות מעניינת ואפשר להתחבר אליה, לא אכפת לי אם זה בן בת או חתול
זה לא משנה, אין סיבה שמישהו שאוהב ספרי פנטזיה לא ירצה ספר עם גיבורה שהיא בת, אני לא רואה איך זה אמור להפריע
שואל השאלה:
נו בבקשה תענו!
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת, כל הספרים שהצליחו עד היום היו ספרים על בנים, וקראתי שבנים פחות קוראים ספרים שגיבורת הסיפור היא בת
אנונימית