6 תשובות
לא חלום חיי ללכת לפנימיה
גם עלי מאיימים
אל תלכי לשם זה חרא של דבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני גבר, וזה לא מרצון רוצים לשים אותי שם בכוח
אנונימי
למה היא מאיימת עליך? לא כדאי לך ללכת לשם, יהיה קשה המעבר
אני בפנימייה סגורה ונהנת מכל רגע
נע זה ממש לא כזה גרוע
גם אם שולחים אותך בכוח בסוף מתרגלים וזה כיף (כמובן שזה תלוי בפנימייה אבל מחקרים שאני מכיר זה ככה)