4 תשובות
הייתי בפנימיה פוסט אשפוזית/פנימיית רווחה אם זה עוזר שנקראית אורנים
בעיקרון יש מדריכים ושינשינים, יש את הצוות המוביל (מנהלי בתים, עובדות סוציאליות, מנהל הפנימיה), יש חוגים, יש עזרה בשיעורי בית, יש טיפולים פסיכולוגיים פסיכיאטריים וקבוצות טיפוליות, יש תורנויות, יש בתי ספר לפי רמת התפקוד שלך, יש חברים, אנחנו היינו 3 בחדר, וזהו נראלי
שואל השאלה:
היה לך שם טוב?
כן זאת היתה פנימיה מדהימה
זה דבר מדהים מאוד ממליץ
תשאלי שאלות יותר ספציפיות