8 תשובות
משקפיים זה לא מוריד חח
הי הי גם לי יש משקפיים ולדעתי זה מהמם ואפילו יותר יפה לי עם, את פשוט צריכה לבחור את המשקפיים שיתאימו לך
אבל אם זה ממש מפריע לך תשתמשי בעדשות
אבל אם זה ממש מפריע לך תשתמשי בעדשות
חחח גם לי יש משקפיים זה לא אומר שום דבר עלייך
תשימי הרבה אודם על הלחיים כוסית שליע
משקפיים זה בסדר ואת יכולה להשתמש בעדשות אני כבר 6 שנים עם עדשות
מה הקשר בין המשקפיים לעוקבים באינסטגרם? את חושבת שאם לא היו לך משקפיים היו לך מלא עוקבים ? תתבגרי
תלמדי לאהוב את המשקפיים שלך ותקני דגם יפה שמתאים לפנים שלך, יכולה לספר לך שהמון מפורסמות ובכללי בנות שלא באמת צריכות משקפיים קונות זוג בלי מספר ושמות רק בתור אקססוריז.
תלמדי לאהוב את המשקפיים שלך ותקני דגם יפה שמתאים לפנים שלך, יכולה לספר לך שהמון מפורסמות ובכללי בנות שלא באמת צריכות משקפיים קונות זוג בלי מספר ושמות רק בתור אקססוריז.
משקפיים זה ממש יפה
משקפיים זה לא מוריד
ואני לא מקובלת ואין לי הרבה עוקבים אז אני לא יכולה לעזור לך...סורי❤
ואני לא מקובלת ואין לי הרבה עוקבים אז אני לא יכולה לעזור לך...סורי❤
אנונימית
באותו הנושא: