60 תשובות
קומנדו
קומנדו,היחידה הכי שווה:) אני הולכת להתקבל לשם
אנונימית
^
בנות שם לא עושות מה שהבנים עושים. זה ממש לא "הכי שווה" (לבנות, לבנים זה נחמד)
לא נכון,תלוי מה את רוצה לעשות,אם את רוצה לאלף את הכלבים את יכולה,יש מלא תפקידים , בנות יכולות לעשות בדיוק כמו גברים
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה ישתנה?
כי עד מרץ 2021 נדע אם בנות ישתלבו בכלל מערכי הלחימה. אם כן, הכל יהיה שווה. לגמרי.
שואל השאלה:
לדעתך זה יעזור? ובאמת יפתחו לבנות את כל המערכות לחימה?
כן. מפקדים בכירים בסיירות הבעיות את דעתם בנושא.
*מפקדים בכירים בסיירות!!!* אמרו "איו סיבה שבנות לא ישתלבו באופן מלא, בן יכולות"
שואל השאלה:
וואו הלוואי חלום!! אבל למה אמרת שבעוקץ יש פערים בין בנים ובנות הן לא עושות כמו הבנים? עם יש גם בנות לוחמות וגם בנים בעוקץ.
כי על הנייר, מורידים שם מהבנות. לא מאפשרים להן. הבנין יוצריו למשימוצ מעניינות והבנות עושות בטש
שואל השאלה:
וואו לא ידעתי ועל איסוף קרבי את יודעת ? שווה להיות שפ?
שואל השאלה:
רציתי לשאול מה זה בטש?
שואל השאלה:
זה שווה להיות שם? או שזה לא באמת לוחמה וזה רק תומכים?
שואל השאלה:
וואו זה מטורף ומה זה א"מן?
שואל השאלה:
לוחמי חוד הם אלה שמובילים ראשונים לא?
לוחמי חוד זה מי שהסיכון יותר גבוה.
שהפעילות שלו, יותר מסוכנת מכאלה שהם לא חוד.
שואל השאלה:
והגדודים זה כל הגדודים באיסוף קרבי ככה מעניינים ?
ואצלך זה מעורב זה בנים ובנות?
שואל השאלה:
ובעת מלחמה הבנות נשארות רק בארץ או שגם אתן נכנסות לתוך קווי אויב?
שואל השאלה:
וואו זה מטורף ואני יכולה לבחור באיזה קו או גדוד להיות או שבוחרים בשבילי?
באיזה שהוא שלב את כותבת מה שהכי בעדיפות שלך. ומתחשבים בזה.
שואל השאלה:
וואו מטורף שיכנעת אותי תודה עזרת לי ברמות!! תשמרי על עצמך!❤❤
אני ממליצה לך לנסות לשאוב מהאינטרנט עוד מידע. אולי יש שם סודות שאני ישירות לא יכולה לספר. תחקרי על זה, תבדקי את זה. ובהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה תודה תודה גם לך את אלופה!!!
ולשאלה, מטכ"לית.
עוקץ יחידה שקפופה למטה הכללי, "מטכ"ל"
שואל השאלה:
תודה והייתה לי עוד שאלה למה לבנון לא פתוחה בפני איסוף קרבי?
פתוחה, לא לבנות.
סליחה, לא לבנות בסדיר, רק לקצינות.
שואל השאלה:
למה?
שואל השאלה:
מה לבנון זה קו מסוכן ?
לא יודעת, זה כמו שישאלו למה אין בנות בגולני. צהל החליט לפזר בנות שפחות מבינות בתפקידים פחות טובים, כמו חיר גבולות, שכמו שאמרתי. רק בטש.
ואז אין הרבה בנות שבאמת יודעות על איסוף קרבי, ועל כמה שזה מדהים.
ואז יוצא שהבנות שכן מכירות. בן רק בגדודים האחרים אס לא פתחו פשוט את לבנון
שואל השאלה:
ורציתי לשאול בצו ראשון אח שלי אומר שכדאי לי להגיד בתור תכונות רעות שאני עקשנית מניפולטבית(לטובה) ושאני שתלטנית הוא אמר שזה תכונות של מפקדים ושיקבלו אותי ללוחמה זה נכון?
הבעיה בלבנון, זה שרוב העבודה שם. היא בעומק השטח. לא בגבול, או בשטח המת(שטח מת= אחרי הגבול, אבל טכנית עדיין שטח ישראל. קצת מוקשים יש שם.)
אז רוב העבודה ממש בעומק.
ולבנות אסור.
לכן יש שם רק קצינות, שעובדות רק בשטח המת.
וגם זה. מעט מאוד
אם את בת, ויש לך פרופיל מתאים. ונתונים מתאימים.
אז לא צריכה להגיד יותר מידי.
את רק צריכה לבקש לוחמה, להגיד שיש לך הרבה מאוד מוטיבציה. ושאת חדורת מטרה. ולא תוותרי.
ובתכונות הרעות, צריך להגיד תכונות שיכולות לשחק גם בטוב וגם ברע, כמו למשל עקשנות. זה גם טוב וגם רע.
אבל לא להגיד שאת מתעצבנת מהר או משהו כזה.
להגיד דברים טובים (ונכונים!) על עצמך.
שואל השאלה:
אני התכוונתי להגיד בצו ראשון שהתכונות הטובות שלי הן שאפתנית מתמידה ומצליחה להסתגל ובתכונות רעות להגיד שאני עקשנית לדעתך אני צריכה להחליף תמינפולטיבית ותשלטנית בתכונות קצת יותר טובות? כי שתלטנית נשמע כמו משהו שהוא דיי רע?
שואל השאלה:
גם אני כזאת יש לי הרבה מוטיבציה למרות שאף אחד לא מאמין בי וכשיש לי מטרה מול הפנים אני יודעת שאני אשיג אותה ויעשה הכל כדי להשיג אותה
אל תגידי שתלטנית. זה נשמע רע. כל השאר מצוין.
רק בלי שתלטנית
שואל השאלה:
מה את אמרת בתכונות רעות?
אמרתי שאני עקשנית. ואמרתי שאן יש לי תחרות עם מישהו, אני אעשה הכל כדי לנצח אותו. גם אם זה יפגע בו.
שואל השאלה:
וואו את אלופה ! תודה באמת עזרת לי בטירוף❤
ולכל מי שאמר לה קומנדו, למה להטעות אותה?
אם אתם לא יודעים, אל תענו.
זה יכול להטעות.
שואל השאלה:
המבחנים הפסיכוטכניים משפיעים על התפקיד?
לקרבי כמו חיר גבולות,או איסוף קרבי (או לבנים) גולני, צנחנים, חטיבות חיר כאלה ואחרות.
לא.
אבל ליחידות מיוחדות מחפשים אנשים שיודעים לחשוב.
לחשוב טוב, ונכון, בזמן קצר, כמו שצריך.
אבל, אל את לא רוצה לוחמה.
אז כן, זה מאוד משפיע. לקרבי, לא.
וליחידות מיוחדות זה גם חשוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
שואל השאלה:
יחידות מיוחדת זה כמו סיירות וכאלה נכון?
יחידות מיוחדות זה:
שלדג, סיירת מטכל, שייטת 13, 669, כנף 7(זה כל הכוחות המיוחדים של חיל האוויר)
עוקץ, דובדבן, מגלן, ועוד...כל הקומנדו ודברים מהסוג הזה
שואל השאלה:
חיר רגליים זה רק בנים נכון?
לא, יש גם חיר גבולות. הבעיה שחיר גבולות זה רק בטש. כמו שכבר אמרתי. ועל זה אני פחות ממליצה. חטיבות החי"ר האחרות, כמו גולני, גבעתי, והשאר. לוקחים גם קו ראשון במלחמה. יחד עם שריון, לגבי איסוף קרבי אסור לי לגלות.
וחיר גבולות, לא לוקח קו ראשון. קצת משעמם שם.
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם מותר לך לענות על זה
אבל יש בנות לוחמות בחיר רגליים?
אני עניתי. לך. חיר גבולות. חי"ר, זה ראשי תיבות של חיל רגלים. זה התפקיד חיר היחידי שיש לבנות. והוא נטו דפיקה בבטש. אני הייתי שם לפני שהייתי באיסוף, לא ממליצה.
באתי לאיסוף ואני נהנת מכל רגע.
שואל השאלה:
אע סליחה לא הבנתי תודה
שואל השאלה:
היי זה לא נותן לי לענות לך בפרטי מכיוון שאני צריכה 5 פרחים ואין לי. האם אני יכולה לכתוב לך פה תאינסטגרם שלי ונדבר בפרטי או שאת רוצה להישאר אנונימית?
נשארת אנונימית חח
כתבתי לך ככה:
בואי אני אספר לך משהו. מה שלא מגלים לך, כי אסור. אבל אני אגלה לך כי לי כן מותר.
חלק מיחידות הקומנדו, וכל סיירת מטכל. זה בעצם העבודה שלהן זה איסוף מודיעין קרבי. (יש עוד, אבל זה הרוב) למה? כי הן תחת אמ"ן, אגף מודיעין.
ובאיסוף קרבי, גם עושים את זה(ועושים עוד דברים, מאוד מאוד מגניבים שלא עושים שם)
איסוף קרבי עושים עבודה של סיירת מטכל, אז מה ההבדל?
המיקום.
סיירת מטכל יכולים לעשות את זה בעומק איראן, ואיסוף קרבי עושים את זה על הגבולות. או בשטח מת. או, מה שנקרא "על הגדר".
איסוף קרבי זה ממש מגניב. ממליצה בחום.
אם תרצי עוד מידע, בכיף.
שואל השאלה:
חחח טוב אז רציתי להגיד לך שקראתי את מה שכתבת לי וזה נשמע מטורף ומעניין וכן החלום שלי זה באמת סיירת ואם לצערי וזה לא יצליח אני אלך לאיסוף קרבי שזה באמת הכי קרוב למה שאולי בנים עושים
שואל השאלה:
תודה שעזרת לי ככה זה לא מובן מאליו
אני מניחה שעד שאת תתגייסי משהו ישתנה!
שואל השאלה:
הלוואי! תודה על הכל