9 תשובות
דבר ראשון, אני מאמינה שאין אנשים מכוערים, זה עניין של אהבה, שמי שאוהב אותי ומעריך אותי יחשוב שאני יפה והפוך, וזה תקף לכולם.
ובלי קשר היופי שמוגדר בנורמות החברתיות אמנם נמצא אצל בנות מסויימות אבל זה משתנה,
לי תמיד אמרו שכשאני אתבגר אני אהיה יפה יותר:)
ותמיד היה לי קשה עם המשפט הזה כי לא האמנתי לו, חשבתי שאני מכוערת בטירוף, אבל זה באמת קרה, לא מתביישת לומר, אני נראית טוב, מתחילים איתי הרבה, ואני מקבלת מחמאות כל הזמן על איך שאני נראית, מצב שלפני שנתיים לא חלמתי עליו,
ודבר אחרון שישפיע פלאים, זה איך את מתייחסת לגוף שלך, ביטחון עצמי וחיוך הופך אותך ליפה, ולגמרי מנסיון.
ובלי קשר היופי שמוגדר בנורמות החברתיות אמנם נמצא אצל בנות מסויימות אבל זה משתנה,
לי תמיד אמרו שכשאני אתבגר אני אהיה יפה יותר:)
ותמיד היה לי קשה עם המשפט הזה כי לא האמנתי לו, חשבתי שאני מכוערת בטירוף, אבל זה באמת קרה, לא מתביישת לומר, אני נראית טוב, מתחילים איתי הרבה, ואני מקבלת מחמאות כל הזמן על איך שאני נראית, מצב שלפני שנתיים לא חלמתי עליו,
ודבר אחרון שישפיע פלאים, זה איך את מתייחסת לגוף שלך, ביטחון עצמי וחיוך הופך אותך ליפה, ולגמרי מנסיון.
למה מכוערת? אם תורידי לעצמך את באמת תחשבי שאת ככה ואת לא! אל תורידי מעצמך!
תמיד תנסי לעלות לעצמך, גם אם חושבים שאת מתנשאת. זה שתורידי מעצמך לא יועיל לשום דבר.
תנסי תמיד לשמוח, לחייך , לצחוק
כן, אני יודע שזה לא קשור אבל תעשי את זה כי זה כיף.
תשמעי שירים שאת אוהבת תעשי תחביבים שאת אוהבת (כל זה לא קשור לכלום רק אם את רוצה לעלות את המצב רוח)
תעשי דברים שמעניינים אותך ושאת אוהבת.
והכי חשוב. אף פעם אל תורידי מעצמך! זה לא יעזור בכלום. חוץ מזה שזה יכול להוריד לעצמך את הביטחון וזה חבל.. תחייכי, לא קרה כלום
שאלה לי אליך; למה את חושבת שאת "מכוערת"? מישהו אמר לך? את חושבת ככה?
אם כך אל תחשבי על זה.
ואם מישהו חלילה אמר לך את זה אל תקשיבי לו ולא רק שלא תקשיבי לאותו אדם אלה תגידי לו בפנים יואו איזה מושלמת אני יואוו הוא יגיד בלב
שיט היא צודקת
בכל מקרה אין לך ממה להיות מבואסת את מושלמת כפי שאת.
גם אם יגידו גם אם יחשבו גם אם את חושבת זו טעות.
אף פעם אל תורידי מעצמך, עוד פעם אני אומר, זה לא עוזר בכלום.
איך לעלות את המצב רוח?
לשמוע שירים משמחים, לשמוע שירים מרגיעים לחשוב מחשבות חיוביות מחשבות כפיות, להגשים חלומות, יש לך חלום? צאי להגשים אותו. לפתח תחביב לעשות דברים שאת פוחדת מהם (לא הכל) את יכולה לחפש עוד בגוגל נראלי זה ימצא לך
בכל אופן מקווה שקראת הכל, סליחה שזה ארוך ניסיתי לקצר כמה שיותר.
יש לי עוד המון מה להגיד אבל זה ייצא שלא יהיה לך כוח לקורא..
בכל מקרה אל תורידי מעצמך!
זהו!..
בהצלחה בחייך❤:)
צריכה משהו? אני פה בפרטי.
אל תתביישי לבוא לפרטי, אני שמח לעזור לכולם.
תודה רבה שקראת חצי לפחות❤:)
תמיד תנסי לעלות לעצמך, גם אם חושבים שאת מתנשאת. זה שתורידי מעצמך לא יועיל לשום דבר.
תנסי תמיד לשמוח, לחייך , לצחוק
כן, אני יודע שזה לא קשור אבל תעשי את זה כי זה כיף.
תשמעי שירים שאת אוהבת תעשי תחביבים שאת אוהבת (כל זה לא קשור לכלום רק אם את רוצה לעלות את המצב רוח)
תעשי דברים שמעניינים אותך ושאת אוהבת.
והכי חשוב. אף פעם אל תורידי מעצמך! זה לא יעזור בכלום. חוץ מזה שזה יכול להוריד לעצמך את הביטחון וזה חבל.. תחייכי, לא קרה כלום
שאלה לי אליך; למה את חושבת שאת "מכוערת"? מישהו אמר לך? את חושבת ככה?
אם כך אל תחשבי על זה.
ואם מישהו חלילה אמר לך את זה אל תקשיבי לו ולא רק שלא תקשיבי לאותו אדם אלה תגידי לו בפנים יואו איזה מושלמת אני יואוו הוא יגיד בלב
שיט היא צודקת
בכל מקרה אין לך ממה להיות מבואסת את מושלמת כפי שאת.
גם אם יגידו גם אם יחשבו גם אם את חושבת זו טעות.
אף פעם אל תורידי מעצמך, עוד פעם אני אומר, זה לא עוזר בכלום.
איך לעלות את המצב רוח?
לשמוע שירים משמחים, לשמוע שירים מרגיעים לחשוב מחשבות חיוביות מחשבות כפיות, להגשים חלומות, יש לך חלום? צאי להגשים אותו. לפתח תחביב לעשות דברים שאת פוחדת מהם (לא הכל) את יכולה לחפש עוד בגוגל נראלי זה ימצא לך
בכל אופן מקווה שקראת הכל, סליחה שזה ארוך ניסיתי לקצר כמה שיותר.
יש לי עוד המון מה להגיד אבל זה ייצא שלא יהיה לך כוח לקורא..
בכל מקרה אל תורידי מעצמך!
זהו!..
בהצלחה בחייך❤:)
צריכה משהו? אני פה בפרטי.
אל תתביישי לבוא לפרטי, אני שמח לעזור לכולם.
תודה רבה שקראת חצי לפחות❤:)
שואל השאלה:
וואו תודה רבה לכם! אני קראתי הכל ואני מאוד מודה לכם, הרמתם לי את המצב רוח ממש :)
וואו תודה רבה לכם! אני קראתי הכל ואני מאוד מודה לכם, הרמתם לי את המצב רוח ממש :)
שואל השאלה:
תודה אבל זה פשוט לא נכון :( אני מנסה להגיד לעצמי שאני יפה אבל אני מגיעה למצב שאני משקרת לעצמי
תודה אבל זה פשוט לא נכון :( אני מנסה להגיד לעצמי שאני יפה אבל אני מגיעה למצב שאני משקרת לעצמי
משתתפת בשאלה
אנונימית
את לא מכוערת ולא יפה
יופי זה עניין של טעם זה שאת חושבת שאת נראית מכוערצ חא אומר שגם אחרים חושבים
יופי זה עניין של טעם זה שאת חושבת שאת נראית מכוערצ חא אומר שגם אחרים חושבים
אנונימי
בוב
דבר ראשון להפסיק להגיד לעצמך שאת מכוערת בסוף תאמיני לעצמך
תעשי משהו שאת אוהבת שיגרום לך להרגיש יותר טוב ותגידי לעצמך שאת הכי מהממצ בעולם ותפסיקי לדבר על עצמך דבריפ רעים !!!
תעשי משהו שאת אוהבת שיגרום לך להרגיש יותר טוב ותגידי לעצמך שאת הכי מהממצ בעולם ותפסיקי לדבר על עצמך דבריפ רעים !!!
בכיף❤:)