14 תשובות
כן
מגיע לה חברות טובות יותר
מגיע לה חברות טובות יותר
את פשוט מטומטמת
אנונימית
שואל השאלה:
לי** טעית חח^
לי** טעית חח^
אני מה זה מקווה שאת צוחקת. את לא רוצה לאבד חברה כי היא לא מתאימה לאסתטיקה שלך.
השטחיות חוגגת
שואל השאלה:
אבל תחשבו על זה רגע אני אינדה והיא בייסיק והיא לא רוצה להתלבש יפה כמוני, זה הורס לי את המעמד החברתי שאני נראית איתה ככה בציבור כאילו אני חלק מהבנות *האלה*
אבל תחשבו על זה רגע אני אינדה והיא בייסיק והיא לא רוצה להתלבש יפה כמוני, זה הורס לי את המעמד החברתי שאני נראית איתה ככה בציבור כאילו אני חלק מהבנות *האלה*
מביך להסתובב איתך יא טיפשה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מוזרה אני מיוחדת לול
אני לא מוזרה אני מיוחדת לול
שואל השאלה:
אני שותה מונסטר, כן. אני מדתמשת באפקט, כן. אני שמה כובעים, כן. אני לובשת רק גינס רחב, כן. זה שאת בייסיק לא אשמתי, תפסיקי לקנא כי אני יותר שונה ומיוחדת
אני שותה מונסטר, כן. אני מדתמשת באפקט, כן. אני שמה כובעים, כן. אני לובשת רק גינס רחב, כן. זה שאת בייסיק לא אשמתי, תפסיקי לקנא כי אני יותר שונה ומיוחדת
שואל השאלה:
אני אינדה ברור שאני שונה מה ישלך. אני אסתתיקה מהלכת.
אני אינדה ברור שאני שונה מה ישלך. אני אסתתיקה מהלכת.
שואל השאלה:
מה זה ספאם?
מה זה ספאם?
שואל השאלה:
כי אני ככ יפה ומיוחדת? ידעתי שבסוף תסכימי איתי נו
כי אני ככ יפה ומיוחדת? ידעתי שבסוף תסכימי איתי נו
בבקשה תגידי שאת צינית
די איך אתם לא רואים שזה טרול
באותו הנושא: