9 תשובות
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
שואל השאלה:
אם אעשה לייק על ההודעה שום דבר לא יתפתח
אם אעשה לייק על ההודעה שום דבר לא יתפתח
אנונימי
אתה יכול לכתוב לב או בכיף ולב אני מניחה שזה יעורר שייח
איזה מתנה אתה רוצה?
אני נואש אנא עזור לי
סתם. תפתחי שיחה תשאלי אותו אם הוא חוגג ואיפה וכאלה ותראי אם השיחה זורמת
לייק על ההודעה?
תכתבי לו משהו על איך שהוא נראה בתמונות שלו ( אם יש )
כלום, פשוט או שתכתבי לב אדום, ואז אחרי שיעלה סטורי אם את בעניין תשלחי משהו שקשור ותקווי למשל
באותו הנושא: