8 תשובות
למורה את חייבת לספר או למצוא תירוץ טוב..לחברות את יכולה להגיד שזה מסיבות אישיות או לחרטט אותן שאת לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
אבל זה חברות הכי טובות שלי( כאילו לא ככ לא יודעת איך להסביר) אם אני אגיד להן הן יחפרו לי לספר וזה כי אני אמורה לספר להן הכל אבל את זה אני רוצה לשמור לעצמי
אנונימית
שואל השאלה:
היועצת יודעת הכל והמחנכת שלי מחר תדע
אנונימית
אם הן באמת קרובות אלייך, אני מציאה לספר, באמת שיש אנשים שמפתיעים לפעמים, ואם לא אז פשוט תגידי להם שסתם חטפת צינון או משהו
שואל השאלה:
אני לא רוצה לספר להן כי אני לא חושבת שהן חברות אמיתיות ושאם אנחנו נריב הן ילכו ויספרו את זה לכל העולם.. וכאילו לפחות אחת מהן, אבל השנייה בטוח תספר לה, והראשונה רכלנית ברמות!! אני אל רוצה שכולם ידעו
אנונימית
היי אנונימית יקרה,
כמה קשה היא הידיעה שיש דברים שאנחנו צריכים לעשות אבל יש איזשהו כוח אחר שלא נותן לנו לבצע את המשימה... כוח שמצד אחד כאילו מרתק אותך ומאפשר רק לבהות בחלל הריק ומצד שני לא נותן לראש ולנפש מנוחה.
כתבת בהמשך ההודעות שהיועצת כבר מעורבת וייתכן שבשלב זה גם המורה. אולי תוכלי לשתף את אחד ההורים?
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי לחלוטין בו תוכלי להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים. אנחנו נמצאים כאן איתך ועבורך על מנת למצוא ביחד את הדרכים להקל על התחושות הללו שמעיקות עליך. אנו שם כדי להקשיב לך, להבין, לתמוך בך ולנסות לסייע אם נוכל, ואולי יחד איתך נחשוב איך להתקדם, ואיך למצוא דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
שואל השאלה:
^אמא יודעת ראשונה כמובן, היא יודעת הכל וגם אחותי. המשפחה שלי מאוד מגובשת❤
אבל אני אפנה אליכם.. באיזה שעות אתם פעילים?
אנונימית
היי אנונימית,
שמחה לשמוע שאמא ואחותך שותפות למה שאת חווה ועוברת, זה וודאי מקל ולו במעט.
הצ'אט שלנו נפתח היום בשעה 16:00 עד חצות.
מחכים לך.
שלך, מתנדבת סה"ר