תשובה אחת
בקורס או מחוץ לקורס יש אותם חוקים בצבא הגדול.
לפי דעתי זה הולך לפי תליון בגודל חצי שקל ועגילים קטנים בלי הגזמה בכלל.
הייתי מייעץ לך לבדוק בפקודות צה"ל לגבי תכשיטים.
במידה ובקורס ספציפי מגדירים לכם/לכן בלי תכשיטים בכלל יש לבקש סיבה.
לפי דעתי זה הולך לפי תליון בגודל חצי שקל ועגילים קטנים בלי הגזמה בכלל.
הייתי מייעץ לך לבדוק בפקודות צה"ל לגבי תכשיטים.
במידה ובקורס ספציפי מגדירים לכם/לכן בלי תכשיטים בכלל יש לבקש סיבה.
באותו הנושא: