4 תשובות
לא
את צריכה לחמצן
ממליצה לך לחמצן במספרה אבל כי את יכולה בקלות להרוס את השיער
את צריכה לחמצן
ממליצה לך לחמצן במספרה אבל כי את יכולה בקלות להרוס את השיער
צבע בלונידני לא נראה לי יעבוד, שלי שטני וזה לא עזר, לדעתי את צריכה לחמצן ורק אז את הסגול (או אולי יעבוד גם לצבוע ישר לסגול כי זה כהה יחסית)
עשיתי סגול חציל על שיער חום כהה טבעי ויצא דווקא ממש יפה
אבל עשיתי במספרה, ממליצה גם לך
אם יש לך שיער שחור אז חייב לחמצן, צבע בלונד לא יעזור לך
אבל עשיתי במספרה, ממליצה גם לך
אם יש לך שיער שחור אז חייב לחמצן, צבע בלונד לא יעזור לך
אבקת חמצן - 6 שקל
מיי חמצן - 6 שקל
וצבע סגול את יכולה לקנות ב20 מסקארה
מיי חמצן - 6 שקל
וצבע סגול את יכולה לקנות ב20 מסקארה
באותו הנושא: